miercuri, 23 iulie 2014

Club de vara 2014 (prima parte)

Publicat de Gradinita Dani la 10:00
In cadrul  Clubului de Vara  ne-am propus sa le oferim copiilor zile de vara active si amuzante. Cei mici au putut sa se joace, sa creeaze, sa se bucure de surprizele pregatite, sa descopere frumusetea artei, sa exploreze lumea inconjuratoare, toate acestea intr-un mediu relaxant si placut. 


Ceea ce am incercat sa oferim  este  o atmosfera de vacanta , relaxata  in care copiii sa se simta bine si sa isi faca prieteni noi. Totodata nu am uitat nici de lectiile de vacanta si le-em facut loc in programul nostru.

Programul în această vară a fost gândit astfel încât să ofere copiilor un conţinut educaţional consistent, cu experienţe de învăţare cât mai atractive din domenii cât mai variate, desfăşurate în:
  • ateliere tematice de artă;
  • ateliere de creativitate;
  • activităţi practic-gospodăreşti;
  • jocuri şi activităţi recreative cuprinse într-o tematică variată organizată săptămânal;
  • lectura, spectacole de teatru si joc de rol;
  • iesiri in aer liber, plimbări şi excursii;
  • si multe alte surprize!












                 Prima saptamana am dedicat-o 
minunatei Lumi a Povestiloriar copiii au avut ocazia sa redescopere multe personaje indragite (de ex. Cenusareasa, Cei trei purcelusi, Alba-ca-Zapada). 



                Sa se bucure de spectacole de teatru pregatite de colegii lor mai mari, 


"Calatorie in lumea fantastica a animalelor"
...din pacate am uitat titlul piesei, imi cer scuze :))
"Cei 4 copii in timp"

       dar si de piese de teatru in care au fost chiar ei protagonisti (de ex. Rapunzel),  


                                  sau frumoasa poveste a Micii Sirene?!....


             ori una din nenumaratele intamplari ale nazdravanului soricel Mickey.


Chiar daca a inceput vacanta, nu am neglijat nici lectiile, repetand multe teme lucrate in timpul anului (de ex. numerele, fructele si legumele, starea vremii), care au fost mai lejere si integrate intr-un program constructiv si relaxant, cu multe activitati de indemanare, intuitie si de creatie: 

                                             am invatat ceasul;


                       le-am construit celor 3 purcelusi o casuta trainica;


cativa copii mai mari le-au pregatit celor mici o activitate haioasa: 
desen dupa model;


                      ne-am reamintit care sunt uneltele de gradinarit;


                   am numarat si desenat cu ajutorul boabelor de fasole;


        am aflat unde cresc fructele si legumele: in pom sau pe pamant.


                                  VA URMA...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

winter

 

Ein Herz für Kinder Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez